Sosyal Medya Reklam Verme, Dijital pazarlama planlarında, sosyal ağlarda veya internette reklam vermek, iş sonuçlarımıza ulaşmak için en güçlü kaynaklardan biridir. Üstelik günümüzde bu reklamcılık çözümü her tür şirkete, bütçeye veya ihtiyaca uyum sağlamaktadır. İyi sonuçları ve potansiyel kitlelerin orada olması sayesinde şirketler bu kanalda artan bir varlığa sahiptir.
Ek olarak, yükselen bir trend: BI Intelligence tarafından ABD’den alınan verilerle yapılan bir araştırmaya göre, bu ülkedeki şirketler internet reklamlarına yaptıkları yatırımları 2016 ile 2021 arasında ikiye katlayacak ve 15,5 milyar dolardan fazla olacaktır.
İnternet reklamcılığını dijital pazarlama cephaneliğinize dahil etmek istiyorsanız , bu makaleyi kaçırmayın! Sonuç olarak Reklamların ne olduğu, avantajları nelerdir ve başarılı bir şekilde nasıl uygulanacağı hakkında konuşacağız.
Sosyal Medya Reklam Verme
Sanal medya reklam yapmaktır. Tabii ki, bulundukları ağa bağlı olarak birçok farklı türü vardır. Bugün itibariyle, sahip olduğumuz ana platformlar:
Facebook Reklamları
Dünyadaki en popüler ağlarından olan Facebook, reklamcılara hizmet sunma konusunda çok geride değil. Sosyal Medya Reklam Facebook, reklam verenlerin içeriklerini tanıtmak veya ürünlerini ve hizmetlerini sunmak için her türlü seçeneğe sahip olan çok kapsamlı bir reklam arayüzüne sahiptir.
Instagram Reklam Verme
Facebook veya Instagram Faynı reklam çözümünü paylaşarak, orkestrasyonlu kampanyalar düzenlemeyi kolaylaştırır. Bu ağda en çok işe yarayan, görsel bileşeni yüksek kampanyalardır.
Twitter Reklamları
Bu ağ artık geçmiş yılların popülaritesine sahip olmasa da, reklamcılık söz konusu olduğunda hala çok ilginç bir seçenek. Sosyal medya reklam seçenekleri arasında çok çeşitli hedeflere uyarlanmış kampanyalar bulabiliriz: dönüşüm, potansiyel müşteriler, uygulama indirme …
YouTube Reklamları
En önemlisi markanızı videolar aracılığıyla tanıtmak istiyorsanız, YouTube reklamlarınızı eklemek için harika bir yerdir. Geleneksel spotlara en çok benzeyen formatlardır.
Snapchat Reklamları
Snapchat’ta reklam vermek hala çok popüler değil, bu da rekabet hakkında çok fazla endişelenmeden reklamlarınızı deneyebileceğiniz anlamına geliyor. Sponsorlu Lensler ve Sponsorlu Geofilters gibi etkileşimli seçeneklerle, gönülsüz markalar için idealdir.
Pinterest Reklamları
Bu ağ, düğün, mutfak veya moda gibi sektörlerde yararlanılabilecek gerçek bir madendir.
LinkedIn Reklamları
Şirketiniz B2B’ye adanmışsa veya çoğunlukla profesyonel bir kitleye ulaşmak istiyorsanız, burası sizin yeriniz.